Gönderen Konu: Yerde 500 Kontör Bulsaniz Tepkİnİz Ne Olurdu?  (Okunma sayısı 393 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.932
  • Cinsiyet: Bay
  • Kuralları bozuyorum
    • vkforum.com
Ynt: Yerde 500 Kontör Bulsaniz Tepkİnİz Ne Olurdu?
« Yanıtla #45 : Ağustos 12, 2008, 10:19:56 »
Ama o yoldan değil başka yoldan gitseydin onu bulmayacaktın :D

Bu hak senin :D
Yoktur seni sevmek gibisi...

Çevrimdışı EnTeR

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 18.271
  • Cinsiyet: Bayan
  • .....freedom.....
Ynt: Yerde 500 Kontör Bulsaniz Tepkİnİz Ne Olurdu?
« Yanıtla #46 : Ağustos 12, 2008, 10:21:02 »
ne hakkı  yaaa töbee töbee

böle bişi yapmam yaa ben yapamam ;)
"Gerçekçi Ol, İmkansızı İste..."

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.932
  • Cinsiyet: Bay
  • Kuralları bozuyorum
    • vkforum.com
Ynt: Yerde 500 Kontör Bulsaniz Tepkİnİz Ne Olurdu?
« Yanıtla #47 : Ağustos 12, 2008, 10:37:49 »
Tam artissin he yeliz ;D

Yaparım arkadaş.Bunun hırsızlıklada alakası yok :-\
Yoktur seni sevmek gibisi...

Çevrimdışı EnTeR

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 18.271
  • Cinsiyet: Bayan
  • .....freedom.....
Ynt: Yerde 500 Kontör Bulsaniz Tepkİnİz Ne Olurdu?
« Yanıtla #48 : Ağustos 12, 2008, 10:56:23 »
hırsızlık anlamında söylemedim ki ;D

kulağın felç olsunda görr :ahaha :ahaha :ahaha

söylemek istediğim şey şu kii :)

ben alsam o kontörü yükselem konuşsam içim rahat etmez yani
"Gerçekçi Ol, İmkansızı İste..."

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.932
  • Cinsiyet: Bay
  • Kuralları bozuyorum
    • vkforum.com
Ynt: Yerde 500 Kontör Bulsaniz Tepkİnİz Ne Olurdu?
« Yanıtla #49 : Ağustos 12, 2008, 10:57:37 »
Ya kimsenin içi rahat etmez zaten.Keşke düşürmese idi ancak olan olmuş artık..

Olmuş ile Ölmüşe çare yok derler bizim orada
Yoktur seni sevmek gibisi...

Çevrimdışı EnTeR

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 18.271
  • Cinsiyet: Bayan
  • .....freedom.....
Ynt: Yerde 500 Kontör Bulsaniz Tepkİnİz Ne Olurdu?
« Yanıtla #50 : Ağustos 12, 2008, 10:59:17 »
iyide sen neden yüklüyorsun hakkın olmayan bişeyii

kendin kazanmadın etmedinn nasıl için rahat edecek

içim rahat etmez ama yüklerim diorsan o ayrı bi boyut tabi sindirme meselsi :D
"Gerçekçi Ol, İmkansızı İste..."

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.932
  • Cinsiyet: Bay
  • Kuralları bozuyorum
    • vkforum.com
Ynt: Yerde 500 Kontör Bulsaniz Tepkİnİz Ne Olurdu?
« Yanıtla #51 : Ağustos 12, 2008, 11:01:31 »
Peki senin fikrinde o çocuğa hakkın olmayan bir parayı vermiş olmuyormusun?
Yoktur seni sevmek gibisi...

Çevrimdışı EnTeR

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 18.271
  • Cinsiyet: Bayan
  • .....freedom.....
Ynt: Yerde 500 Kontör Bulsaniz Tepkİnİz Ne Olurdu?
« Yanıtla #52 : Ağustos 12, 2008, 11:04:20 »
işte burda senin dediğin olaya gelir çalmadım çırpmadım o parayı... bulduğum bişi

"Gerçekçi Ol, İmkansızı İste..."

Çevrimdışı ÜçİkiBir

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.835
  • Cinsiyet: Bay
  • I can't take my eyes off you.
Ynt: Yerde 500 Kontör Bulsaniz Tepkİnİz Ne Olurdu?
« Yanıtla #53 : Ağustos 12, 2008, 12:30:05 »
Arkadaşıma hediye ederdim ;D